وبلاگ فونت یاب

اخبار و اطلاعیه های دایرکتوری فونت یاب

وبلاگ فونت یاب

اخبار و اطلاعیه های دایرکتوری فونت یاب

اخبار و اطلاعیه های دایرکتوری فونت یاب

طبقه بندی موضوعی

چند کلمه ای با شما عزیزان .

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸ ب.ظ

همین جور که کم و بیش از اخبار و وضعیت ما خبر دارید در گذشته خبر از این دادیم که قرار است وب سایت امسال تغییرات اساسی زیادی کند .

پیروی همین موارد قرار شد برای انجام سریع تر و دقیق تر این موارد کار ها به چند قسمت تقسیم شود ، که همه موارد به 8 قسمت مختلف تقسیم شد و موارد نصبت به اولویت اجرا شدن به اشخاص و شرکت ها مختلف داده شد .

در یکی دیگر از مطالب همین وبلاگ روند شکست خورده 4 ماهه این پروژه  را توضیح داده بودیم اما در این مطلب برای شما این بار به زبان خود نه اسناد و مدارک توضیح داده می شود ، هر چند تمامی اسناد و موارک موجود هست و دوستان در صورت درخواست می توانند مشاهده کنند .

داستان ما از اون جایی شروع میشه که اسم و آوازه این گروه که کاش از روز اول سمت این گروه نمی رفتم ما را جلب کرد و قرار شد یکی از مهترین (بخش مالی و تراکنش های سایت) را به این گروه به نام همیار وردپرس بدیم .

در قسمت درخواست های پروژه سایت درخواستی باز شد و شرح کوچکی برای همیار وردپرسی ها ارسال شد .
فردای آن روز از سمت شرکت تماس حاصل شد و گفتند که پروژه در قبال دریافت هزینه مشخص شده در مدت زمان 1 روز انجام می شود .
بعد از صحبت با کارشناس و طراح پروژه و ارسال توضیحات با پیگیری دقیق و تماس های کارپرداز شرکت نیمی از هزینه را پرداخت کردیم و مجدد اسناد و توضیحات را که شامل چند بخش کلی برای این مورد بود به صورت فایل ورد برای بخش طراحی همیار ودرپرس ارسال کردیم .

چون زمان ارسال مدارک ما ظهر سه شنبه بود چهار شنبه را که قرار بود روز اول و اخر برای طراحی این مورد بود تماس نگرفتیم که بعد ها به گفته مسئولین همیار وردپرس پروژه ما پروژه ای کوچک بوده و فقط برای جمع کردن روزمه بوده و نباید پروژه ما را قبول می کردند چون زمان و پروژه برای اون ها صرفه نداشته .

در عین ناباوری پنج شنبه صبح که منتظر ارسال پروژه بودیم از شرکت همیار وردپرس تماس گرفته شد تازه قصد دارید پروژه شما انجام شود یا خیر ؟
این در صورتی بود که نیمی از هزینه ارسال شده بود و مورد تایید کار پرداز هم قرار گرفته بود و اون روز باید پروژه به ما تحویل داده می شد که خود این بیانگر این هست که هیچ مدیریتی در همیار وردپرس نیست .
مجدد با کارپرداز همیار وردپرس تماس گرفته شد و وضعیت را جویا شدیم که مدعی شدند در حال رسیدگی و پیگیری هستند (البته این حرف را هر بار که تماس می گرفتیم میزدند که فکر کنم تکه کلام ایشون بوده) .
چند روز دیگر گذشت و گذشت تا سه شنبه شد و در این میان نه از تماس های پیگیرانه خبری بود نه از ارسال فایل و ... به همیار وردپرس ایمیل زدم و موضوع را پیگیری کردم که هیچ جوابی داده نشد این برای دومن بار بود که جواب ایمیل نمی دادند .
فردای ان روز که چهار شنبه بود با همیار وردپرس تماس گرفتم و موضوع این مورد که قرار بوده 1 روزه انجام بشه و 9 روز از این مورد گذشته را پیگیری کردم که مدعی شدن طراح به مرخصی رفتند (این در حالی هست که جناب طراح پروژه را دریافت کرده بودند و قرار بوده 1 روزه انجام دهند .)
این این موارد بگزیم که هر روز از سمت ما همین تماس و همین جواب از سمت همیار وردپرس .
قصد این را داشتم که هزینه پرداخت شده را دریافت کنم و پروژه را کنسل کنم که با شکرت تماس گرفتم و مدعی شدند پروژه در حال انجام هست و در خواست کردن که اطلاعات برای نصب و تست را بهشون بدیم .که باز گزشت و خبری نشده .
تا این که از سمت همیار وردپرس تماس تلفنی دریافت کردم خوش حال از این که این پروژه بعد از این همه مدت سر انجام پایان یافته ، اما تماس از همیار وردپرس حاوی این سخنان گرانبها بود که لطفا مجدد فایل ها و توضیحات را ارسال کنید .
یعنی بعد از 12 روز تازه مجدد پروژه را ارسال کنم ؟ مگه توی همیار وردپرس چی میگزره که پروژه را گم کردید و درخواست ها اشتباه شده ؟
تا 6 خرداد طول کشید تا یک طرح اولیه برای ما ارسال کنند .
ما توی زمان خیلی عقب افتاده بودیم کار قالب مانده بود 5 بخش دیگه به خاطر این موضوع برای طراحی ارسال نشده بود و ... پروژه را دریافت کردیم و چک کردیم چند مورد بود که به چشم دیده میشد برای طراح ارسال شد و برطرف شد هرچند ایمیل اخری که برای برطرف کردن یک مورد دیگر بود هم اصلا جواب داده نشد .
در این میان همیار وردپرس تماس گرفتند که مابقی هزینه را پرداخت کنید ، (البته این که چه جوری و با چه توانی زنگ زدن که بعد از 17 روز پروژه یک روزه شما را اماده کردیم و حالا مابغی را پرداخت کنید جای بحث دارد .) ما هم بدون هیچ کمکردن هزینه ای مابغی را پرداخت کردم و به کارپرداز همیار وردپرس اعلام کردم که پروژه را هنوظ کامل بررسی نکردم و بعد از بررسی کامل موارد را جهت تغییر ارسال می کنم .

مدتی گذشت و کار های ما مجدد رو به رشت شد ، وقت این رسیده بود که از درگاه پرداخت استفاده کنیم ، پروژه روی سایت جدید بارگذاری شد ولی متوجه این شدیم اصلا به مواردی که گفته شده توجه هم نشده ، فوراً به کارپرداز تماس گرفته شد و موارد برای بازبینی و اطلاح ارسال شد .

در کمال ناباوری این جواب دادند که پروژه شما قبلا اماده شده و انجام تغییرات نیاز به پرداخت هزینه مجدد دارد .
فورا به این مورد رسیدگی کردیم و تمامی موارد را که قبلا به سراحت و چندیدن بار برای همیار وردپرس و تیم طراحی همیار وردپرس ارسال شده بود نشان داده شد تا راضی به انجام ویرایشات شدند ، اما این ویرایشات هم که قرار بود به گفته خودشون برای این که مشکلی پیش نیاد مجدد با بد قولی فراوان و بعد از که بحث شکایت از شرکت پیش آمد با تاخییر ارسال شد .
در کمال ناباوری طرح ارسال شده جدید که برای این تغییرات 2 هفته زمان صرف شده بود و هر روز پیگیری میکردیم مجدد مشکل داشت و یکی از موارد که قبلا هم به ان برای برطرف کردن شکایت شده بود اصلا اجرا نشده بود و موارد و مشکلات جدید هم توی طرح بود .
روز قبل از ارسال طرح جدید چون دیرکرد و بدقولی مجدد همیار وردپرس را مشاهده کردیم طرح را به یکی دیگر از طراح های دادیم و زمان تحویل هم مشخص شد .

ما هم تا این جای کار را به صورت یک مقالب مشابه اسناد برای دوستان در مطلب قبلی گزاشته بودیم .
با مشاده این که پروژه بعد از این هم دردسر هنوز مشکل دارد و طرح محترم حاظر به قبول کردن اشتباه خود نیست و مدعی بود که این مواردی که اجرا نشده یا مشکل دارد در روند کار سایت مشکلی پیش نمی آورد و حاظر به برطرف کردن نبودند ، شکایت نامه ای اماده شد و قبل از ارسال طرح دعوا در شورا با جناب مدیریت محترم همیار وردپرس تماس گرفتم ، این با ر که با ناراحتی کامل و شاکی گونه با این جناب صحبت کردم خودشون گفتند که به زبان تحدید آشنایی ندارد و هر کاری که مایل هستیم بکنیم و تلفن را قطع کردند ، این در حالی بود که فکر کنم جای شاکی عوض شده بود و ایشون از ما شکایت داشند که بعداز این همه گزران وقت ما کار به اینجا رسیده .
با تماس مجدد بعد از قطع تلفن قرار بران شد که با طراح صحبت کنند و خبر بدهند .
هرچند ما مایل به دریافت هزینه یا خسارتی که جهت انجام پروژه به شخص دیگری سپرده بودیم ، بودیم ، از سمت همیار وردپرس تصمیم بر ان گرفته بودند که در ازای این امر مواردی جدید برای ما طراحی کنند .
با این پشنهاد علاوه بر مخالفت شدید قلبی راضی شدیم و موارد جدید را ارسال کردیم ، که مواردی را طراح رد کردند و مواردی را قبول کردند با جمع بندی کلی توی اجرای پروژه و مشخص کردن زمان تحویل اخری و تایید و تاکید توی زمان اجرا قرار شد پروژه تا اخر هفته ارسال شود این در حال بود که اوایل هفته بودیم و همیار وردپرس زمان کافی برای این کار داشت .
در حین نا باوری مجدد از زمان مشخص شده روز ها گذشت این بار چون اتمام حجت کرده بودیم به صورت رسمی شکایت نامه را مجدد تنظیم و به شورای حل اختلاف بردیم .
البته قبل از این مورد چند بار با مدیریت تماس گرفته شد که منشی گفتند کلاس هستند و خودشون تماس می گیدند ، که البته بعد از چند ساعت از طرف شرکت تماس گرفته شد و گفتند اقای حاجی محمدی (مدیریت همیار وردپرس) گفتند که این موضوع دیگه به من ربطی نداره و ایمیل بزنند ! ایمیل هم زده شد وجوابی دریافت نشد .

بعد از چند روز طرح اقای طراح همیار وردپرس تماس گرفته شد ، که این چه کاری شما کردید و کار شما زشت بوده چرا این مطالب و واقعیت را توی وبلاگ منتشر کردید ؟
توضیحات داده شد و گفتیم که کار ما هیچ مشکل قانونی نداره و مشکل از شما هست ، و ...
طراح حاظر شد هزینه بازطرح را ارسال کند اما در این این صورت که مطلب یاد شده فوق ابتدا از روی وبلاگ و شبکه های اجتماعی حذف شود ، مجدد توضیح دادم که به اندازه یک اپسیلون دیگه به همیار وردپرس اعتماد ندارم .
بعد از واریز و تماس های مجدد از سمت همیار وردپرس درخواست کردند این مطالب حذف شود این بار گفتگو فضای تحدید داشت، از اون جایی که قبلا خود مدیر همیار وردپرس گفته بود با زبان تحدید اشنایی ندارد و نمی تواند تحمل کند ما هم همین رویه را انجام دادیم و در همان تماس اعلام کرد که پروژه ما برایشان چیزی نبوده و پروژه ها دهها براربر این مبلغ را انجام دادند و فقط برای جمع آوری رزومه این پروژه را قبول کردند در صورتی که وقت انجام ان را نداشتند و مبلغ ان برای آن ها نصبت به دیگر پروژه ها چیزی نبوده ، شاید هم علت دیکرد این مورد همین باشد .
فردای ان روز مطالب را از روی شبکه های مجازی حذف کردم ولی مطلب از روی وبلاگ را نه .
در هین نا باوری ایمیلی از سوی مدیریت همیار وردپرس ارسال شده که دقیقا به همین شرح هست :

با سلام 
شخصیت شما ایجاب میکند که مقاله را  از وبلاگ خود حذف نمایید
باتشکر

من این موضوع و ایمیل را به عنوان یک شوخی برداشت کردم الاوه بر این که جواب قاطع به این ایمیل را دادم که البته با جواب های تمسخر آمیز از سمت مدیریت محترم شکرت همیار وردپرس روبرو شد .
العان به نظر شما کاربران محترم فونت یاب ، زمانی که به علت عدم مدیریت این مشکلات پیش می آید و با این جواب ها و رفتار ها که پروژه شما چیزی نبوده و پروژه های بزرگتری داشتیم و این طرز برخورد مقصر اصلی کدام طرف هست ؟ و آیا باید این گونه زمان و شخصیت افراد به تمسخر گرفت ؟
فونت یاب یا همیار وردپرس ؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی