وبلاگ فونت یاب

اخبار و اطلاعیه های دایرکتوری فونت یاب

وبلاگ فونت یاب

اخبار و اطلاعیه های دایرکتوری فونت یاب

اخبار و اطلاعیه های دایرکتوری فونت یاب

طبقه بندی موضوعی

پروژه ای که با همیار وردپرس روی خوش نشان نداد

پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۶ ب.ظ

سلام و خسته نباشید خدمت کاربران و دوستان فونت یاب .

اگه یادتون باشه توی جشن تولد 3 سالگی فونت یاب بهتون قول این را داده بودیم که سایت را امسال متحول کنیم .

این تغییرات با توجه به شرایط کاری اعضای گروه کمی با سختی رو براه شد ، برای همین برآن شدیم که قسمت های مختل سایت را به اشخاص و شکرت های طراحی سایت مختلف بدهیم تا روند طراحی و پشتیبانی با قدرت بیشتر جلو رود .

یکی از این بخش های جدید به شرکت همیار وردپرس سپرده شد تا مسئولیت طراحی قسمت پرداخت و بخش اگهی ها را بر احده بگیردند .

پروژه همراه با نیاز های و پیشنیاز ها + فایل های لازم برای آن بخش به همراه 50% مبلغ مشخص شده برای کارفرما یعنی همیار وردپرس ارسال و پرداخت شد .
در متن توافق سفارش مشخص شد و قرار شد پروژه در مدت زمان 1 روز کاری انجام و تحویل داده شود .
پیگیری اولیه این شکرت بسیار بسیار عالی و خوب بود جوری که ما بر آن شدیم که 3 قسمت دیگر از سایت را هم به همین گروه بسپاریم ، منتهی پیگیری عالی فقط تا بستن قرارداد و دریافت وجه بود .

ما در اینجا شما را با انچه گذشت و گفتگوی رد و بدل شده اگاه می کنیم :

May 12, 2015 - سه شنبه , 22 اردیبهشت 1394 -ساعت 9 و 9 دقیقه

فونت یاب : (بیش از 50% مبلغ پروژه پرداخت شد و شماره رسید برای همیار وردپرس ارسال شد + توضیحات و تایید دوباره پروژه )


May 14, 2015 - پنج شنبه , 24 اردیبهشت 1394

تماس تلفنی :

همیار وردپرس : تماس تلفنی مبنی بر این که شما قصد دارید که پروژه تون انجام بشه براتون یا خیر ؟

فونت یاب :  هزینه پرداخت شده و قرار بوده تا امروز پروژه تحویل داده بشه


May 14, 2015 - پنج شنبه , 24 اردیبهشت 1394 -ساعت 16 و 22 دقیقه

فونت یاب : سلام خانم ، قرار بود پروژه 1 روزه باشه , ولی 2 روز ازش گذشت است ، و امروز صبح از دفتر همیار وردپرس تماس گرفتند شده که می خواهین پروژه انجام بشه ؟ یعنی تا حالا شروع نشده ؟
عملا هیچ جوابی در این رابطه ارسال نشد و تماس های تلفنی در روز های جمعه و شنبه هم به علت تعطیلات نتیجه ای در بر نداشت .

May 19, 2015 - سه شنبه , 29 اردیبهشت 1394 -ساعت 21 و 41 دقیقه

فونت یاب : سلام خانم ، یه گزارش از پروژه ما بهمون میدید که در چه وضعیتی هست ؟
مجددا و عملا هیچ جوابی ارسال نشد .


May 20, 2015 - چهار شنبه , 29 اردیبهشت 1394

تماس تلفنی :
فونت یاب :
سلام خانم ، چند بار ایمیل زدم و درخواست کردم از پروژه خبری نشد میشه یه توضیحی بدید که وضعیت پروژه در چه حالی هست ؟
همیار وردپرس : برای آقای علی محمدی مشکلی پیش اومده و به شهرستان رفتن باهاشون تماس میگیرم تا پروژه را اماده کنند


May 24, 2015 - یک شنبه , 3 خرداد 1394 -ساعت 19 و 43 دقیقه

فونت یاب : لطفا بگین برای دریافت طرح باید چه کاری کنم ، با توجه به دیکرد 9 روز طرح در قبال زمان 1 روزه طرح لطفا کنید بگید ، چه مقدارد از هزینه باقی مانده را واریز کنم .

May 25, 2015 - دو شنبه , 4 خرداد 1394
تماس تلفنی :
همیار وردپرس : لطفا مجدد فایل ها و اطلاعاتی که برای پروژه لازم داشتید را ارسال کنید تا بررسی شود و پروژه اماده شود .

فونت یاب : یعنی تا حالا انجام نشده ؟

همیار وردپرس : اطلاعات گم شده توی یک امیل جدید برام ارسال کنید تا اقای علی محمدی پروژه را اماده کنند .


May 25, 2015 - دو شنبه , 4 خرداد 1394 -ساعت 9 و 2 دقیقه

همیار وردپرس : لطفا اطلاعات هاست و وردپرستون را بدید تا نصب کنید روی پروژتون

May 25, 2015 - دو شنبه , 4 خرداد 1394 -ساعت 20 و 23 دقیقه

فونت یاب : پیرو تماس تلفنی امروز ظهر قرار شد براتون فایل های مورد نیاز را ارسال کنم . (توضیحات هم ارسال شد)

May 27, 2015 - چهار شنبه , 6 خرداد 1394 -ساعت 12 و 45 دقیقه

همیار وردپرس : فایل پروژه تکمیل و در ضمیمه برایتان ارسال شد.


May 27, 2015 - چهار شنبه , 6 خرداد 1394

تماس تلفنی :
همیار وردپرس :
پروژه اماده شد و ارسال شد ، لطفا مابغی وجه را پرداخت کنید .

May 27, 2015 - چهار شنبه , 6 خرداد 1394 -ساعت 22 و 7 دقیقه

فونت یاب : مابغی مبلغ پرداخت شد . کار خوب بود ، البته کامل چک نکردم ولی یه مشکل بزرگ هست . (توضیحات مشکل ارسال شد)

May 27, 2015 - چهار شنبه , 6 خرداد 1394 -ساعت 22 و 23 دقیقه

فونت یاب : در رابطه با پروژه یک سری مشکلات که تا حالا بررسی کردم را ذکر می کنم که برطرف بشه (3 مورد از مشکلات بهمراه توضحات ارسال شد)موارد زمان را چون نتونستم پرداختی انجام بدم بررسی نکردم ، بعد از تست اگه مشکلی بود باهاتون هماهنگ می کنم .باز هم به خواطر تلاشتون تشکر می کنم ، ممنون .

May 28, 2015 - پنج شنبه , 7 خرداد 1394 -ساعت 10 و 26 دقیقه

همیار وردپرس : با سلام مشکلات گفته رفع گردید. (توضیحات)


May 28, 2015 - پنج شنبه , 7 خرداد 1394 -ساعت 13 و 1 دقیقه

فونت یاب : (توضیحات مشکل پروژه + اطلاعات برای صفحه تست)

May 28, 2015 - پنج شنبه , 7 خرداد 1394 -ساعت 13 و 11 دقیقه

فونت یاب : (توضیحات مشکل دیگر پروژه )


May 28, 2015 - پنج شنبه , 7 خرداد 1394 -ساعت 16 و 22 دقیقه

همیار وردپرس : کدهای روی هاست ویرایش و تست شد و پرداخت هم موفق بود

May 28, 2015 - پنج شنبه , 7 خرداد 1394 -ساعت 17 و 03 دقیقه

فونت یاب : ( یک مشکل به وجود امده توی تغیرات انجام شده جهت برطرف کردن ذکر شد ) البته هیچ جوابی داده نشد


همینجور که مشاهده میکنید یک پروژه ای که قرار بود 1 روزه به انجام برسد تا اینجای کار 17 روز زمان برد .
از آنجایی که بدقولی این شرکت در مدت زمان تحویل پروژه زیانی زیادی به روند طراحی ما زد بر آن شدیم که تکمیل این بخش از سایت را به زمان دیگری واگزار کنیم .

بعد از تکمیل دیگر قسمت ها و رسیدن به زمان برنامه ریزی شده برآن شدیم که سیستم سفارش داده شده به همیار وردپرس را بررسی و تکمیل کنیم که در این بین متوجه شدین که مشکلات بیش از حد تصور است و در حتی به مواردی که در ابتدای درخواست ذکر شده و چند مورد در توضیحات به انها تاکید کرده بودیم هم انجام نشده .

برای همین مجدد تماس و پیگیری را برای پیگیری و برطرف کردن مشلات شروع کردم :

Jul 3, 2015 - جمعه , 12 تیر 1394 -ساعت 15 و 14 دقیقه

فونت یاب : قبلا یه سفارش پروژه داده بودم. العان بعد از اون مدت تازه وقت کردم کار را چک کنم . توی کار 2 تا مشکل هست  (توضیحات مشکلات طرح)

Jul 3, 2015 - جمعه , 12 تیر 1394 -ساعت 16 و 39 دقیقه

فونت یاب : پروژه را بررسی کردم کلا 4 تا مشکل باهاش برخوردم  ، همه را لیست کردم توی فایل ورد و اقداماتی که انجام دادم و ... را هم نوشتم .فایل های پروژه را هم براتون ارسال کردم . (دیگر توضیحات)

Jul 4, 2015 - شنبه , 13 تیر 1394 -ساعت 10 و 1 دقیقه

همیار وردپرس : سلام - پروژه شما طبق چیزهایی که خواستین انجام شده و ویرایش یا امکانات جدید با هزینه و زمان امکان انجام دارن.

Jul 4, 2015 - شنبه , 13 تیر 1394 -ساعت 12 و 22 دقیقه

فونت یاب : یعنی برطرف کردن مشکلات پروژه ایی که قرار بوده ١ روزه انجام بشه بعد دو هفته و ٣ روز انجام شده و بدون کسر هزینه دیر کرد پرداخت شده هزینه مجدد داره ؟چقدر دیگه هزینه میخواد و چند روزه ؟


Jul 4, 2015 - شنبه , 13 تیر 1394 -ساعت 12 و 48 دقیقه

همیار وردپرس : معمولا تاخیر همیشه وجود داره.اما خوب خودتون هم به خاطر خدمت سربازی اکثرا در دسترس نبودین.یک نکته دیگه اینکه کارهایی که بای انجام بشه فقط طبق توافق بوده و مطمئنا موارد دیگه باید هزینه و زمانش جدا لحاظ بشه.بررسی میکنیم بهتون خبر میدیم.

Jul 4, 2015 - شنبه , 13 تیر 1394 -ساعت 12 و 56 دقیقه

فونت یاب : بله تاخیر وجود داره ولی نه 2 هفته و 3 روز !شما بعد از 2 هفته با من تماس گرفتید من هم کلا 1_2 بار نتنستم جواب بدمکه بعدش خودم تماس میگرفتم .قبول دارم منم ، باید طبق توافق انجام بشه ولی کاری که کامل نشده و مشکل داره هم باید برطرف بشه . توی این چهارم مورد فقط 1 موزد اضاف هست که هزینه اون را هم پرداخت میکنم  . (توضیحات دیگر)


Jul 5, 2015 - یک شنبه , 14 تیر 1394 -ساعت 13 و 37 دقیقه

فونت یاب : سلام ، خانم فلاح .چی شد ؟
هیچ جوابی داده نشد ، در تماس تلفنی گفتند در حال پیگیری هستیم و اقای علی محمد در دسترس نیستد و با ما کار نمیکند .

Jul 7, 2015 - سه شنبه , 16 تیر 1394 -ساعت 4 و 4 دقیقه

فونت یاب : پیگیری پروژه من چی شد؟ العان یه مشکل اصلی توش پیدا کردم (توضیحات) ممنون میشم حداقل یه جواب به من بدید که من تکلیف خودم و شما را بدونم .

Jul 7, 2015 - سه شنبه , 16 تیر 1394 -ساعت 9 و 14 دقیقه

همیار وردپرس: در حال پیگیری درخواستتون هستم

Jul 7, 2015 - سه شنبه , 16 تیر 1394 -ساعت 11 و 6 دقیقه

فونت یاب : خانم فلاح خدا وکلی از شنبه تا حالا در حال پیگیری هستید . اگه مشکلی یا مسعله هست بگید تا من هم بدونم . (توضیحات)

Jul 7, 2015 - سه شنبه , 16 تیر 1394 -ساعت 12 و 26 دقیقه

همیار وردپرس : آقای عباسی آقای علی محمدی گفتند لیست دقیق مشکلات و کارهاتون را بدید تا دقیق بررسی کنند (مجدد لیست براشون ارسال شد .)


Jul 7, 2015 - سه شنبه , 16 تیر 1394 -ساعت 13 و 47 دقیقه

فونت یاب : (3 مورد مشکلات پروژه و یک مورد مشکل سیستم ارسال شد . + فایل های سیستم که خودشون طراحی کردند )

Jul 8, 2015 - چهار شنبه , 17 تیر 1394 -ساعت 13 و 58 دقیقه

فونت یاب : می خواستم بدونم مشکلات فعلی پروژه ما به کجا رسید ؟

Jul 9, 2015 - پنج شنبه , 18 تیر 1394 -ساعت 9 و 21 دقیقه

همیار وردپرس : درخواستتون را دادم به آقای علی محمدی تا بررسی کنند  (بعد از 2 روز)


Jul 10, 2015 - جمعه شنبه , 19 تیر 1394 -ساعت 15 و 0 دقیقه

فونت یاب : گشایشی توی پروژه ما صورت نگرفت ؟اقای علی محمدی بله را نگفتند ؟خود پروژه که ١٧ روز طول کشید ببین تغیرات چند روز طول میکشه ..اگه لازم به پرداخت وجه هست بگید و برای پول کار را به عقب نندازید چون  من از کار کردن با شما پشیمونم و واقعا تجربه خیلی خیلی بدی داشتم و میخوام زود تر کارم تمام بشه .


Jul 11, 2015 - شنبه شنبه , 20 تیر 1394 -ساعت 14 و 5 دقیقه

همیار وردپرس : (توضیحات در مورد مشکل سیستم ) مشکل دوم ک باید براتون کد نویسی بشه چون قبلا در درخواست شما نبوده.مشکل سوم هم همین طور قبلا در درخواست شما نبوده و باید کد نویسی بشه.مشکل چهارم هم کار خاصی نداره اوک می کنیم.قسمت دوم و سوم باید کدنویسی بشه.هزینه حدود ۱۰۰ تومن و زمان هم سه روز (برای اینکه بدقولی پیش نیاد)


Jul 12, 2015 - یک شنبه شنبه , 21 تیر 1394 -ساعت 16 و 45 دقیقه

فونت یاب : خانم فلاح جالبه شما که انقدر به تعحد های قرار دادی خود از سمت کارفرما پایبند هستید چرا به تعهد های قراردادی ازسمت خورتون پایبند نیستید ؟
مورد اول ببرسی شد و ای پی کل نمایندگی تغییر کرده بود به خاطر همین بود .
در مورد باقی موارد هم :
مشکل دوم :
سیستم اولیه را اگه نگاه کنید بعد از هر ثبت مطلب ، مطلب به صفحه نمایش ان ریداکت می شد و اینبه این معنی هست که از نیاز های ما بوده و قبلا توش تعبیه شده و شما اون را از سیستم خارج کردید و باید درست بشه پس نیاز به پرداخت هزینه نداره چون خودتون از سیستم برداشتید این را .
مورد سوم :
من قبلا هم توی ایمیل ها و سفارش گفته بودم که این هم باید باشه برای همین از ایمیل های قبلی که براتون فرستادم و عکس میگیرم و میفرستم که بدونید جزء سفارش بوده و هست .
این مورد به صراحت توی متن و اولیه و ایمیل ها مشاهده میشه .
مورد چهار هم لطف می کنید درست کنید .
پس نتیجه میگیریم هیچ مبلغی از سمت من لازم به پرداخت نیست چون تمامی موارد از نیاز ها و گفته های پروژه بوده و در صورتی که پولی باید پرداخت بشه به علت دیرکرد و عدم تکمیل طرح از طرف شما به من باید به عنوان جریمه پرداخت بشه .
خوشحال میشم توی قول فعلیتون پایبند باشید و توی مدت زمان 3 روز بهم تحویل بدید یعنی تا چهار شنبه ، 24 تیر ماه .
تصاویر پیوست شد :


Jul 13, 2015 - دو شنبه , 22 تیر 1394 -ساعت 9 و 42 دقیقه

همیار وردپرس : اوکی اطلاعات سایت و هاست و بفرستن تا اوکی کنیم.از اینکه ما حواسمون نبوده عذرخواهی می کنیم.

Jul 13, 2015 - دو شنبه , 22 تیر 1394 -ساعت 12 و 14 دقیقه

فونت یاب : سیستم انلاین نیست , خود فایل ها و سیستم براتون قبلا چند بار فرستادم . فایل مجدد ارسال شد .

Jul 15, 2015 - چهار شنبه , 24 تیر 1394 -ساعت 12 و 37 دقیقه

فونت یاب : پیروی صحبت قبلی که با هم داشتیم , خوشحال میشم پروژه را به صورت کامل و بدون مشکل تا پایان وقت اداریی امروز تحول بگیرم . هرچند اگه بازم دیر بشه عادت کردیم به بدقولی های همیار وردپرس ...

Jul 16, 2015 - پنج شنبه , 25 تیر 1394 -ساعت 10 و 38 دقیقه

فونت یاب : سه روز خودتونم چهار روز شد ...

Jul 16, 2015 - پنج شنبه , 25 تیر 1394 -ساعت 10 و 38 دقیقه

فونت یاب : . اگه تا پایان وقت اداری امروز پروژه را به صورت کامل و صحیح برای من ارسال کردید که به وضیفه خودتون انجام دادید .
اگه نه که دیگه پیگیری نکنید و وجه من را به حسابم پس بدید . من دیگه نمی خوام باهتون کار کنم و این پروژه به درد من دیگه نمیخوره ، واقعا دیگه به درد من نمی خوره ، شما پیگیریتون خوبه ولی برای گرفتن سفارش و پول بعدش دیگه خبری ازتون نیست ، پروژه یک روزه من کجا و تا به امروز 31 روز صبر کردن کجا !!!
باز هم میگم اگه از وقت کاری امروز پرژه گذشت پول من را پس بدید تا بدم کسی دیگه برام به طورصحیح و کامل بنویسه .اگه هم مشکلی باشه می تونم از طریق قانونی پیگیری کنم .



همین جور که مشاهده می کنید این روند یک سفارش ما با همیار وردپرس بوده و هنوز درگیر این شرکت هستیم .
این در حالی هست که جواب تماس های تلفنی هر روز ما با شرکت با جواب این که ما در حال پیگیری کار شما هستیم هست .
این متن فقط جهت روشن شدن وضعیت ما برای کاربران سایت هست و ما طبق آخرین پیغام ارسالی برای شرکت و اتمام صحبت و جدی نگرفتن پیغام های ما از طرف همیار وردپرس در حال شروع روند قانونی شکایت برای گرفتن حق و حقوق و دریافت خسارت از این شرکت هستیم .
به کاربران خوب فونت یاب این وعده را میدهیم که سایت با روندی جدیدبا قابلیت های جدید به زودی رونمایی می شود .
و این بخش از پروژه را به صورت کاملا جدا به شخص یا شرکت دیگری برای پیگیری و طراحی واگذار می کنیم.

نظرات (۲)

  • منه بی پلاک
  • سلام ممنون از فونت ها و جمع آوریشون
    ببخشید قراره براتون چه کار کنند؟
    شاید بشه کمک کرد !!
  • مهران حیدری
  • اینها کلاه بردار هستند .
    افزونه های خارجی را برمیدارند ، فارسی می کنند و یه لایسنس از خودشون روش میزاند و کلی میفروشند ، بعد از خرید هم کلا دیگه جواب نمی دند .
    من که ازشون به شدت ناراضیم و اصلا دیگه ازشون خرید نمی کنم .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی