وبلاگ فونت یاب

اخبار و اطلاعیه های دایرکتوری فونت یاب

وبلاگ فونت یاب

اخبار و اطلاعیه های دایرکتوری فونت یاب

اخبار و اطلاعیه های دایرکتوری فونت یاب

طبقه بندی موضوعی

تغییرات جدید سایت

دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۱، ۱۰:۲۱ ق.ظ

اگر از کاربرای قدیمی دایرکتوری فونت یاب هستید حتملآ متوجه تغییرات جدید و چشم گیر سایت شدید .

ما برای بهره بری بیشتر و بهتر از سایت و همچنین راحتی شما کاربران گرامی تغییراتی را در وب سایت ایجاد کردیم که به شرح زیر می باشد :

شاهد این بودید که عضویت سایت برداشته شده و جایگزین آن لینک های حامیان و … قرار داده شده و علت این کار این می باشد که قرار می باشد به زودی امکانات خاصی به کاربران داده شود و کاربران عضو سایت به ۲ دسته صاحب اثر و کاربر معمولی تقسیم شوند  .
اگر دقت نموده باشید لینکی به نام ” جستجوی پیشرفته ” در سایت اضافه شده که به زودی فعالیت این قسمت نیز آزاد می شود و می توایند فونت های خود را به صورت پیشرفته از سایت جستجو کنید . ( توضیحات تکمیلی موقع فعال شدن این قسمت درج خواهد شد.)
از امکانات جدید این نسخه می توان به این مورد اشاره کرد  که در صفحه اول سایت ، جدید ترین فونت های منتشر شده + فونت هایی که کاربران سایت ارسال نمودند + فونت های پربازدید سایت قابل مشاهده است این امر صرفآ جهت این بوده که کاربران بتوانند از جدید ترین و محبوب ترین فونت ها استفاده نمایند .
در صفحه های جسجو نیز به شما اعلام  می شود که جستجوی شما چه تعداد یافته در بر داشته است و این که حالت و چینش فونت ها تغییر کرده است ؛ در نسخه قدیمی زمانی که نتایج نشان داده می شد به علت کنار هم بودن فونت ها قدرت انتخاب از شما گرفته می شود و شما به انتخاب دلخواه خود نمی رسیدید اما در این نسخه هر فونت در یک ستون می باشد و در کنار آن توضیحات آن + نام طراح فونت و سیستم عامل فونت نمایش داده می شود .

در صفحه دریافت فونت نیز امکاناتی مانند نمایش نوع فونت ، نام طراح  ، گزارش خرابی فونت و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی ایجاد شد .

نسخه جدید سایت هنوز به صورت کامل بارگزاری نشده است و به مرور زمان امکانات سایت اضافه و بروز می شود .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی